donderdag, februari 10, 2022

Valentijn kaartjes.

Voor Valentijnsdag 14 Februari heb ik 4 kaartjes gemaakt die heel verschillend zijn gemaakt.
Deze Valentijn kaarten zijn 10 x 15 cm en het zijn dubbele kaarten.
Ze zijn met 'liefde' gemaakt.
Het hart ↑ is gestempeld met allerlei kleine stempeltjes.
Deze kaarten zijn gemaakt op een ondergrond papier dat ik gekleurd heb met pigmentpoeders op de Gelli plate. 
Van dat papier heb ik ook de hartjes regen kaart gemaakt en die kan je hier bekijken: -klik-.
Om de tekst is met de oude handnaaimachine een randje gestikt.
Binnen in deze kaart is een hart geplakt.
En voor de ik vind je lief kaart is de naaimachine ook gebruikt.
Alle losse hartjes op deze kaarten heb ik met aquarel verf op boekpapier en aquarelpapier met een kwastje gemaakt en uitgeknipt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten