woensdag, februari 23, 2022

'Fodder' booklet.

Dit kleine boekje is gemaakt met 1 vel -onder- papier/underpaper en kleine restjes papier, stukjes stof en de oude -hand-naaimachine.
Onder papier is een vel papier dat ik tijdens het werken onder mijn werkstuk leg. 
Als zo'n vel lekker vol is gekliederd dan kan je het toch nog gebruiken.🙈

De trend op dit moment is om kleine restjes papier op een hoop te leggen en dan met een spray inkt of verfspatters deze papieren te kleuren.
Door het papier op te schudden komt de verf overal terecht.
Dit moet je goed laten drogen en dan zie je hoe een mooi effect dit geeft!
Zo hergebruik je dus je restjes papier, -zo gaaf-!😍

De vlinders zijn plaatjes die ik op Etsy heb gekocht, uitgeprint en uitgeknipt.
Stempels zijn oa van Prima marketing - Trust the magic.








Het boekje is 4,5 - 3,25 inch, 8,5 x 11,5 cm.


Hierboven zie je de scraps liggen 
en hieronder een vel papier die gekleurd is met de brayer.
Het is niet een bijzonder mooi gekleurd papier, 
maar een stempel erop en uitknippen, heb je weer een mooi plaatje....😉

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje en lijkt me gaaf om zo met restjes papier en verf aan de gang te gaan. Ik had er nog niet van gehoord, bedankt voor de tip.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen