dinsdag, februari 08, 2022

Omslag/kaft recyclen.

Deze omslag maak ik van een oude Postcode loterij agenda.
De bladen zijn eruit gesneden en dan hou je een stevige kaft over.
Heb het eerst beplakt met een stuk papier 
en daarop zijn de mooie bloemen gemaakt met witte verf en het sjabloon.
De stempels en sjabloon zijn van Studio light en helemaal onderaan dit bericht staan 
deze gebruikte materialen op de foto.
Met een roze en klei kleur pigment ink is de rest gekleurd.
Dit heb ik afgelakt met een lak waar glitters in zitten.
Daarna zijn de takjes erop gestempeld en bewerkt.
Het vogeltje krijgt een takje in zijn snaveltje.
Als laatste is de krans bewerkt met Nuvo drops - translucent en het kroontje met glitter (goud).
Verder heb ik hier en daar nog wat goud acrylverf gebruikt. 
Ik denk dat ik niet veel meer aan de buitenkant ga doen.
Nu moet de binnenkant nog afgewerkt worden en dan nog de vulling...
Er is nog veel werk te doen.😊
Het vogeltje is gestempeld op het rode papier dat ik gekleurd heb 
met pigment poeders op de Gelli plate. 
Uit zo'n papier heb ik nog meer gemaakt: zie hier -klik-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten