zondag, februari 27, 2022

'Stempelen' met een stencil.

Om deze techniek te doen moet je even -anders om- denken... je gebruikt nl het stencil nu niet als sjabloon maar als stempel! Heel erg leuke techniek. Je hebt een inkt nodig op waterbasis en ik heb hier Distress ink gebruikt omdat ik daar veel mee werk. Je smeert als het ware de inkt op het stencil, dan spuit je met een spray flesje water erop en dan leg je het stencil op een papier. Dit laat je echt wel even intrekken/drogen. Ik zou zeggen probeer het eens en laat je verrassen door deze leuke manier van 'stempelen' met een stencil/sjabloon.

2 opmerkingen:

  1. Dat geeft zeker een leuk effect, ik deed dit altijd met glimmer mist (Tim Holtz) dan had je ook meteen een glansje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glimmer mist is ook erg mooi met dat glansje. Maar werken met de Distress inkjes gaat mij makkelijker af. Ik spuit altijd alles er onder 😀🙈

    BeantwoordenVerwijderen