woensdag, juli 07, 2021

Roze Bloemen & Vlinders in mijn Altered book.

Het uitgangspunt voor deze pagina's was de digiprint met roze Bloemen en Vlinders van Artymaze.
Van een ander project had ik nog een gelamineerde servet liggen die goed combineerde
en daar heb ik een pocket van gemaakt waar de envelop in past. 
De binnenkant van de envelop is op dezelfde manier bewerkt als de pagina.
Hier is ruimte om iets op te schrijven of te plakken.

En hieronder nog even 2 foto's vanaf het begin. 
De basis is een collage van neutrale papieren die bewerkt zijn met een sjabloon 
en gesso en bruine Distress ink.
De materialen die ik wil gebruiken heb ik bij elkaar gezocht
maar dan tijdens het werken aan zo'n pagina zoek ik er altijd nog dingen bij... zo gaat dat😏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten