donderdag, juli 15, 2021

Harmonica card - "July".

       
   Dit is een Harmonica kaart/boekje en het is 20,5 x 7,5 cm groot zoals het hier op de foto te zien is. 
Ik heb het gemaakt van digitale prints die speciaal zijn gemaakt voor de July challenge. 
Het wordt bij elkaar gehouden door een strook van zo'n print
en die heb ik bewerkt met kant, een stansje en de vlinders 
en heb met donkerrood borduurgaren stiksteekje langs de randen genaaid.



En dit is de achterkant 👇
Uitgevouwen is het 28,5 x 20,5 cm groot.

Hieronder zie je 1 van de collage papieren, 
links zónder de kleur roze en rechts hetzelfde papier maar dan mét kleur!
Het was wel een uitdaging wat ik er mee wilde maken en heb toen deze Harmonica kaart gemaakt 
die ik al eerder maakte -klik hier-.
Ik heb het niet gekleurde vel papier als basis genomen en heb 
datzelfde vel mét kleur in gelijke stukken gesneden.
Deze stukken heb ik om en om op de basis geplakt, links boven is gekleurd, die daarnaast is het basisvel en dan de volgende is beplakt met het gekleurde stukje ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten