dinsdag, juli 13, 2021

Junk Journal - "Happy".

Junk Journal gemaakt op een 'snelle' manier. 
Mijn handen jeuken om het verder te bewerken maar ik heb het bewust BLANCO gelaten 
voor zover mij dat is gelukt...😉

Het boekje is gemaakt van Kraft (inpak) papier en 
de buitenkant/kaft is gemaakt van een kartonnen doos, bewerkt met Gesso en Alcohol inkt.
De bloem (stempel) is gestempeld op Aquarel papier.
Verder heb ik oud kant gebruikt, boekpapier, 
en de vlinders zijn een digi print van Arty Maze.
Het hele karton van de voor- en achterkant is bewerkt met Gesso en Alcohol inkt.
Met in het midden een aquarel achtergrondje waarop is gestempeld en geplakt.
Verder naar beneden staan de foto's van het kleuren van deze achtergrondjes.
De binnenkant van de Journal is beplakt met boekpapier met daarop een uitgeknipte bloem, 
vlinder, en een strookje van het gelamineerde servet.
De gekleurde tabjes zijn Sticky Notes van de Hema.

En hieronder zijn de foto's van het aquarelpapier dat ik aan het kleuren ben met Brusho.
Brusho is een pigment poeder.
Als na een nacht dat kledder natte papier droog is 
is het een verrassing hoe het papier eruit ziet!
Ik heb de grote vellen in kleine stukken van 10,5 x 7,5 cm gesneden.
Eén van deze stukjes is dus op de voorkant van deze Junk Journal geplakt.

En hieronder heb ik de bloem gestempeld op zo'n zelfde vel aquarelpapier en 
ze zijn ingekleurd met een kwastje en Brusho.
Eerst moesten de bloemen goed droog zijn om ze af te lakken met een lak (mét glitters)
dan wéér drogen om ze daarna uit te kunnen knippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten