donderdag, augustus 03, 2023

Van WIJNKISTJE naar KASTJE gevuld met allerlei ZINE-boekjes.

De transformatie van een mooi massief houten kistje met afdekplaat, 
het is toch zonde om zomaar weg te gooien?!?

In dit blogbericht zie je wat ik er van gemaakt heb.
Van WIJNKIST naar kastje
gevuld met zelfgemaakte ZINE-boekjes.

Het kistje heb ik bewerkt met design papier en acryl verf en het heeft een beetje 
een vintage look gekregen.
De bloemen heb ik gehaakt met katoen garen en zijn er op geplakt.


Van een wijnkistje heb ik een 'boekenkast' gemaakt.

In deze kast heb ik plankjes gemaakt en heb de Zine's die ik bij elkaar heb gezocht erin gestopt.

Onderin de kast staan de December Zine's bij elkaar; Sinterklaas én natuurlijk Kerst.

Kijk lekker mee, ik laat in het korte filmpje alles zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten