vrijdag, augustus 18, 2023

Project tasje.

 

Als je een breiwerk mee wil nemen, het bij elkaar wil houden en/of het schoon wil houden dan denk ik aan een project tasje.

               Zo'n project tasje heb ik wel, maar die zijn 'bezet' en voorlopig ook nog niet leeg....😄 

In deze handige buideltjes past een handwerkje!

Ik heb ze gemaakt voor de sokken die ik aan breien ben, maar er past ook een haakwerkje in of een quiltje dat je met de hand aan het maken bent.

Open en dicht maken doe je eenvoudig door aan het koord te trekken.

De bloem applicatie heb ik gemaakt met kleine stukjes stof 
en het is gestikt met de BSR voet met de naaimachine.
De zwart/witte bloem is op gelijke manier gemaakt.

Dit zijn dezelfde buideltjes zoals hier boven, het verschil zit hem in de stofjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten