donderdag, november 25, 2021

Journal - kan gebruikt worden als een December Daily.

Deze 2 Journals/boekjes zijn gemaakt met de helft van 1 bewerkt A4 papier.
Deze print heb ik  bewerkt met verf, stencils etc, en daarna met verschillende pennen/stiften 
doodles gemaakt.
Niet te moeilijk doen, gewoon lekker alles 'vol' maken!
Toen dat klaar was heb ik het goed laten drogen en onder de scanner gelegd en uitgeprint.
En met deze print heb ik dus de 2 boekjes gemaakt die ik hieronder in een kort filmpje laat zien.
In beide boekjes is de decoratie iets verschillend maar er zitten even veel pagina's in
 en dat is 36 in totaal.
Er is veel ruimte om te schrijven op de verschillende papieren die er ingenaaid zijn!

Je kan het dus prima als een December daily gebruiken.
Dus als een soort dagboekje voor de maand December, 
wat je gedaan hebt, of wat je nog wil doen: een -To Do- lijstje,
recepten kan je er in schrijven... 
wat voor weer het was die dag...
Foto-tjes kan je er in plakken en daarbij de herinneringen opschrijven.
Helemaal aankleden met knipsels en papiertjes in jouw stijl.

Leuk om kado te geven maar zeker ook leuk om het zelf te gebruiken!
En dan kan je hieronder het boekje bekijken:
Op het einde in het filmpje zie je een Zine die ik gemaakt heb met 1 uitgeprint vel.
Lekker snel resultaat, vouwen en plakken en klaar is een boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten