maandag, november 15, 2021

Gemaakt met Freebie - boekje: Elvi.

Het neutrale collage papier (klik) heb ik bewerkt (klik) en met deze beide papieren heb ik dit boekje gemaakt. 

Hoe het gemaakt is kan je hieronder zien.

Voor dit boekje heb je 1 neutrale en 2 bewerkte vellen papier nodig. 

Het kaft maak ik iets steviger met een kartonnen doosje van een lege verpakking.

Omdat dat niet té dik is kan je het nog met de naaimachine bewerken.

Hieronder een aantal foto's vanaf het begin.

Met de naaimachine heb ik langs de randen gestikt en de rug heeft een beetje 'extra'  gekregen.

Binnenin zitten 2 signaturen met elk 7 verschillende papieren; boekpapier, 
met avocado gekleurd papier, koffie en thee gekleurd papier etc. 
Het geprinte gekleurde papier heb ik aan de buitenkant van beide signaturen gedaan.
In totaal zijn er dus 56 pagina's.
Morgen zal ik door het boekje bladeren en dat filmpje plaats ik hier in een volgend blogbericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten