zaterdag, november 13, 2021

Freebie: Collage boekpapier - A4.


Dit is een kado'tje voor jou want...,
Sinterklaas is weer in het land!
Schoentjes zetten, gestommel op het dak, taai taai en pepernoten
het is één feest, wat hebben wij er altijd van genoten.
Via het digitale net,
van mij, voor jou, kado'tjes pret!

Alsjeblieft, een A4 collage wat je kan gebruiken als basis.
Dit is een mooie ondergrond om op te tekenen of verder te bewerken met een stencil.
Je kan het ook zo laten en er figuren uit snijden met stansjes!
Even een aantal ideeën uit de losse mouw, net als het gedichtje 😊

Heb je er iets mee gemaakt of heb je nog meer ideeën dan vind ik het erg leuk om te zien 
in de reacties hier onderaan het blogbericht 
 of via insta: @csmaakt  
In mijn volgende blogbericht zal ik laten zien wat ik er mee heb gedaan.

KLIK HIER of op de foto om deze pagina uit te printen. 

(Let op dat de instellingen van de printer bijv. op hoge resolutie staat.)

groetjes, Sabine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten