woensdag, november 22, 2023

Zine, (andere vorm) met 2 tags.


Een groot vel papier heb ik bewerkt met stukjes papier, verf, gesso, krijt, inkt etc.
Dat alles goed laten drogen en dan komt de vraag; wat doe je met dat mooie vel papier...!

Ik maak graag Journals en daar kan je het in verwerken, 
maar ik vind een ZINE maken ook erg leuk om te doen...

Het is dus een ZINE geworden.

Een Zine is een soort Mini-Magazine, die gemaakt wordt om in kleine oplage te kopiëren.
Het vel papier wordt op een bepaalde manier gevouwen zodat het een klein boekje wordt.

Dus, met dit 👇papier, heb ik dat 👆gemaakt.

Van deze ZINE heb ik ook een You Tube filmpje gemaakt en die kan je hier bekijken:



1 opmerking:

  1. Een pluim voor het feit dat je een betrouwbare bron van inzichtelijke inhoud bent. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen