maandag, november 13, 2023

Herfst Enveloppen -Fun- project.


Dit is echt weer een project wat niet heel snel klaar is en waar je lekker 

veel 'werk' mee (kan) hebben. Ik hou er van.

Het bestaat uit 6 enveloppen, die heb ik gemaakt met scrappapier.

Voor de versiering heb ik mijn oude 100+ jarige Handnaaimachine gebruikt en de free digi print is van @ShabbyArtBoutique. 

De grote 'Postzegels' heb ik gestempeld met de stempels van StudioLight en zijn ingekleurd met aquarelverf en een smal kwastje.

De grote bloemen zijn stempels van het merk @Paperartsy, ze zijn gestempeld op een met aquarelverf gekleurd papier, en daarna uitgeknipt.

De Paddenstoelen zijn stansjes van @Craftemotions 115633/0275.

De blaadjes zijn stansjes van @MarianneDesign CR1336.

En verder heb ik nog een mooie cirkel stempel van @Joycrafts gebruikt, 6410/0527.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten