woensdag, augustus 31, 2022

In mijn Tri-fold journal - week 5/5.

De laatste week van de 5 weken durende challenge bij #seekgathercreate.
Deze week heb ik op een met koffie geverfde A4 rondom stukjes tape geplakt.
Schilderstape en stukjes bruine verpakkingstape en washi tape met vette zwarte letters.
Met acryl verf wat paint blobs aangebracht met een kwast.
Een vogel opgeplakt en er moest iets met een gat... nou, links een gat in een vierkant
en rechts een strip met gaatjes opgeplakt en in het tabje zijn ook 2 gaatjes gemaakt.
 Vierkanten heb ik met een aquarelpotlood getekend, 
de kleine vierkantjes is een stempel en is met bruine inkt gestempeld.
Rechtsonder heb ik de getekende vierkanten met een stencil en roze inkt opgevuld met nog meer vierkantjes.
Onder het vogeltje is een bloemenpatroon in een '4 kantige vorm' gestempeld met roze inkt.
Mijn Tri-fold journal wordt steeds dikker maar nu deze laatste week uit is gewerkt
ga ik het verder nog iets 'aankleden' en de pagina's er vast in naaien met de naaimachine.
Nog genoeg te doen......! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten