woensdag, augustus 24, 2022

In mijn Tri-fold journal is weer een pagina af, week 4/5 van de challenge.

En er is weer een pagina af in mijn Tri-fold album.
Dit is de 4e week van de 5 weken challenge en alle papieren zitten nog steeds los in mijn journal.
Zo kan ik nog van alles veranderen of toevoegen.
De uitdaging bij #seekgathercreate voor deze week is :
1. een Hert/a Deer
2. gebruik een stencil/use a stencil
3.iets van een doorkijkje/something See-thru
4. Bogen/Arcs
5. iets van oranje/something orange.
Op deze pagina zijn allemaal kleine stukjes papier geplakt
en bewerkt met gesso en Stabilo potloden.
En hieronder nog even een foto vanaf het begin,
het licht sjabloon is van het merk Prima Marketing en het zwarte stencil is van Studio Light.

Hier is de link naar mijn uitwerking van week 3 
En dit is de link naar week 2
En week 1 kan je hier bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten