donderdag, juni 16, 2022

ZOMERFRUIT - op papier.

Het is nu de tijd van het lekkere ZOMERFRUIT!
Van het fruit zijn stempels, stansjes, haakpatroontjes en waarschijnlijk ook wel 
quiltpatroontjes te vinden in de winkels of op het internet.
Wat ik kon vinden aan materiaal in mijn bakken heb ik op tafel gelegd 
en ben er mee aan de 'knutsel' gegaan.
Mocht je het leuk vinden om zelf aan de 'knutsel' te gaan dan heb ik voor jou een zakje 
waar deze stempelafdrukken en stansjes ☝ in zitten 👇.
Alles wat je hier ziet, is gemaakt met de inhoud van dit zakje, 
behalve de gehaakte Amigurumi Aardbeien.

Het stansje van een dia raampje is 6,5 x 6,5 cm.
Dat is gekleurd met aquarelverf en heb er op gestempeld en bewerkt met de naaimachine.
Het fruit is daar op geplakt.
Binnenin heb ik kleine stukjes papier geplakt en daarna 2 randen vastgeplakt.
De zijkant is niet vastgeplakt want ik heb er een pocket van gemaakt want ik wilde dat leuke labeltje met de zonnige wens er in stoppen.
Hieronder ligt het kaartje met de aardbei die ik 'geborduurd heb met penseel en verf' (klik)
en nog 2 kado labels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten