dinsdag, juni 14, 2022

Aardbeien -thee- én kaart in kado zakje.

Volop AARDBEIEN te koop in de winkels en op de markt en
laat ik nu stempels hebben van zomerfruit!
Eerst ben ik begonnen met alles te stempelen en daarna werd de tafel steeds voller...
aquarelverf met een kwastje, papier snijder, Cuttlebug, embossingfolder, 
van alles was ik weer nodig 😊
Vandaag laat ik eerst dit KADO ZAKJE zien, de rest van de ideeën komen in de volgende dagen voorbij.
Deze kaart is 10 x 10 cm. en is gemaakt met 300 gr. aquarelpapier.
Het is bewerkt met een embossingfolder voor het reliëf.
In de kaart zit het hart wat uit hetzelfde aquarelpapier is gesneden 
en daarop heb ik met aquarelverf en een penseel een aardbei 'geborduurd'.
Op het kader is aan de buitenkant, maar ook in de binnenkant zomerfruit geplakt.
Deze zijn gestempeld en daarna ingekleurd met aquarelverf, uitgeknipt en opgeplakt.
Kadozakje met een kaart en een theezakje.
Leuk om weg te geven als je bij iemand op bezoek gaat of 
als kado'tje voor jezelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten