dinsdag, april 05, 2022

Enveloppen, pockets... A4 papier.

Dit is weer een super leuk geheel, van een A4 papier een envelop gevouwen 
en daar een envelop aan vast geplakt.
De witte envelop is beplakt met ander papier
en voor de afwerking uitgeknipte bloemen erop met een label.
Er is genoeg ruimte om te schrijven dus zou je het als 'Snailmail' kunnen gebruiken.
Ik maak graag boekjes en dit verwerk ik daar in.
Zodra dat klaar is, zal ik het hier op het blog laten zien.
In de voorste pocket zit een afdruk van de Rozet kaart die ik eerder maakte, hier is de link -klik-.

Hieronder staan foto's vanaf het begin...
De basis van dit geheel is een kopie van een A4 papier dat ik bewerkt heb met inkt en stempels.
Dat papier zie je hierboven.
Een paar weken geleden heb ik van ditzelfde papier een Zine gemaakt, 
als je dat wil bekijken: hier is de link.
Hier zie je dat het A4-tje is gevouwen en er is een 10 x 15 cm envelop aan vast geplakt.

2 opmerkingen: