zaterdag, april 24, 2021

Uit de 'Boekenkast' - ATC Coins Booklet.

Vandaag heb ik dit boekje uit de boekenkast gepakt.
Het blijkt dat ik het al in 2018 gemaakt heb en hier zijn de linken naar deze 'oude' blogberichten:
Ik kan me niet herinneren hoe ik aan dit model kom maar het zal van Pinterest/You Tube of uit een boekbindboekje komen.

In deze boekenkast staan allerlei boekjes die al in gepost zijn op mijn blog. Zo nu en dan pik ik er een boekje uit en zoek het oude blogbericht erbij. TIPIn het balkje aan de zijkant op het blog, kan je bij de funktie -zoeken- het woord: -boekje- typen en dan verschijnen er een heleboel blogposts die ik door de jaren heen heb gemaakt.

In this bookcase are all kinds of books that have already been posted on my blog. Every now and then I pick out a book and look for the 'old'blogpost. TIP: In the bar on the side of the blog, you can use the function -search- the word -booklet- and then a  lot of them appear that I have made over the years.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten