maandag, augustus 10, 2020

Boekje met vlinders en kant.

Met deze hoge temperaturen ben ik het liefst binnen en dan lekker een beetje 'freubelen'.
Toen ik een leuk Summer event tegen kwam bij Tiets' creatieve wereld (FB) wist ik het wel 😉
Vandaag kan ik hier boekje no.1 laten zien omdat die helemaal af is!
Het patroon van het boekje is voor iedereen hetzelfde, 
de 'aankleding' is je eigen bijdrage met de opdracht: vlinders en kant te gebruiken.
Helemaal onderaan staat een filmpje van die leuke boekje.
Het heeft 'flapjes', pockets, labels en een kaartje waar foto's op geplakt kunnen worden!
Persoonlijk vind ik het ook heel leuk om dat als schrijfruimte te gebruiken...
Het ruitjes papier is gekleurd met Avocado.


Het papier in dit blokje↓ heb ik gestikt met de naaimachine, het is ook geverfd met Avocado.
In het filmpje blader ik er even doorheen.

Hieronder is het boekje 'live' te zien.

De vlinderstempels zijn van Art by Marlene en de mooie bloem van Art Journey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten