zaterdag, augustus 15, 2020

'Boekje' met boekjes...

Vandaag zie je hier boekje No.2 en dit is de link naar boekje No.1 (links op de foto).
Het boekje is gemaakt met de bingo rij: label, knoop, lint.
De bloemen op de buitenkant is een servet.
Daar heb ik een laagje glitters op gesmeerd, 
net als op de klep hier links op de foto.
De knoop heb ik gemaakt van het scrappapier waar het boekje mee is gemaakt.
Meerdere lagen zijn op elkaar geplakt en met een tang de gaatjes er in gemaakt.
In dit 'doosje' is ruimte om iets in te stoppen...
Ik heb er een klein 'boekje' in gemaakt waar je evt. foto'tjes in kan plakken 
of je kan het gebruiken om in te schrijven, tekenen... 
De bloem voorop heb ik gehaakt.

En dit mijn label met een knoop voorop waar ik het lint doorheen heb geprutst.
De mooie bloem is er op gestempeld (stempel van @ArtJourney)
 en een stukje oud kant heb ik er opgeplakt.
Mijn label is een 'boekje'!
Ik heb een aantal papieren dubbel gevouwen en met washi tape aan elkaar geplakt.
Dus, extra ruimte voor foto's, om te schrijven of tekenen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten