woensdag, april 15, 2020

In mijn JunkJournal.

Vandaag zijn hier de volgende 2 bladzijden uit mijn JunkJournal te zien.
Gisteren waren de andere 2 te zien (KLIK hier) met o.a. uitleg over JunkJournal.
Konijntjes kunnen altijd, niet alléén met Pasen. Dan ben ik ook nog "buurvrouw Konijn" 
bij het buurjongetje 😀
en dit is mijn↓'Moppie'.
😍
Ik heb nogals wat stansjes van konijnen en die snij ik met de Cuttle Bug uit.

Met hier de volgende 2 bladzijden ...
Het gele is een servet die ik er op heb geplakt (decoupage) en de vlinder stansjes zijn met de naaimachine op een stukje oud kant gestikt.
Op de andere pagina is weer een oude envelop uit de oud papier doos gevist en heb ik met allerlei papiersoorten beplakt (decoupage) en rondom gestikt.
Het leuke van een envelop met venster is dat als je de papieren die erin zitten uit haalt 
dat je een doorkijkje hebt. 
Dát laat ik in het korte filmpje hieronder zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten