woensdag, april 08, 2020

Home is where the heart is.

 Omdat wij in April nog zó veel mogelijk binnen moeten zijn ivm het Corona virus duiken er overal initiatieven tegen verveling op.
Met deze 'creatie' ben ik idd wel even zoet geweest😍.
Ik kwam een inspiratie foto tegen en hoefde er niet lang over na te denken wat ik wilde gaan maken...
 (Onderaan dit bericht zie je de inspiratie foto!) 
Ik moest meteen denken aan een mooi stempelsetje van de artisticoutpost met deze huisjes stempels. 
Verder heb ik 2 verschillende stempelsetjes van artjourney gebruikt 
en een stencil van studiolight.
Het papier heb ik met koffie gekleurd.
 Het A-4 papier is zó gevouwen dat het aan de zijkanten 2 'huisjes' heeft, de foto's laten het wel zien.
Zie hier de 2 'huisjes'...
 En natúúrlijk maak ik gebruik van boekpapier in mijn werkjes!😉
Deze mooie oude papiertjes heb ik er in genaaid.
 Hieronder heb ik de boekpapiertjes naar buiten gelegd,
dan zie je het midden.
Het midden kan je open vouwen en dan zie je wat er binnen in de huizen zit...
 Als je het HART op de goede plek hebt  
blijf je BINNEN! 
nu wij midden in deze PANDEMIE zitten.
Dat is mijn gedachte/motivatie die hier achter zit.

 Hieronder heb ik het papier helemaal uitgevouwen, 
beide kanten zijn bewerkt. 


Hier is de link 
en de foto van deze uitdaging.

2 opmerkingen:

  1. Sabine this project is really wonderful. Wow, it is the first time I see this kind of mini album from a A4 sheet. Really beautiful and so inspiring! Thanks for sharing :-)

    BeantwoordenVerwijderen