woensdag, juni 06, 2018

Vierkantjes, Zomer Challenge 2018

 Al 2 keer meegedaan met de Zomer Challenge en
hopelijk lukt het me dit jaar weer om alle opdrachten te maken 😉
Bovenaan bij de tabbladen: de Craftorij Zomer Challenge 2015 en 2016 staan AL mijn gemaakte kaarten bij elkaar.
 
Mijn basispapier voor deze challenge is oud muziek papier dat ik gekleurd heb met koffie.
Alles op maat gesneden en uiteindelijk wordt dat een boekje!
De opdracht vierkantjes  heb ik direct op het muziekpapier gemaakt.
Met een spatel heb ik een dikke laag gesso aangebracht. 
Met een satéprikker heb ik daar 4 vierkantjes ingekrast toen de gesso nog nat was.
Uit een afvalstuk aquarelpapier heb ik vierkantjes gesneden van 2,7 cm.
Op de gesso Purple-Brusho (=pigment poeder) gestrooid en nat gemaakt zodat het mooi uit gaat vloeien.
 
Alle opdrachten bij elkaar met mijn uitwerkingen kan je HIER zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten