maandag, juni 04, 2018

Quiltje met borduurpatroontjes is af.

 Dit quiltje heb ik gemaakt omdat ik allemaal losse kleine borduurwerkjes had gemaakt. Inlijsten van deze borduurwerkjes vond ik ook niks. 
Toen ik tussen mijn lapjes ging kijken vond ik deze stofjes en was het snel duidelijk dat het een quiltje ging worden. 😊
 Het borduurwerk zijn kruis steekjes met in elke maand 3 hele kleine knoopjes verwerkt.
De patroontjes zijn van Lizzie Kate.


Hieronder zie je de achterkant van het quiltje met aan de bovenkant in de hoeken het 
-ophang systeem- daar stop je een stok tussenin.
Op de achterkant kan je het quilten beter zien, ben met quiltgaren om de geborduurde blokken heen gegaan, met de hand.
De lapjes zijn met de naaimachine aan elkaar genaaid.
Hij is 45 x 58 cm groot... 
Een mooi klein quiltje! 
😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten