zaterdag, augustus 03, 2024

Bewerkte pagina in Altered boek, groene pagina met vlinder.


 Ben nog steeds bezig met dit boek, maar deze dubbele pagina is helemaal af/klaar! 

De ondergrond is een vel boekpapier dat ik helemaal vol gekleurd heb met acryl stiften in de groen tinten.

    De bloemen zijn gestempeld op wit papier en uitgeknipt. Dat uitknippen vind ik altijd wel een 'klus'...😊

De tekst is in stukjes geknipt en opgeplakt.

In het midden zijn de vlinders opgeplakt. De grote zwarte vlinder is een stans van Tim Holtz waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben en daarbovenop heb ik een gestempelde vlinder geplakt. 

Die kleine vlinder is gestempeld en daarna rondom de zwarte lijntjes uitgeknipt.

Voor de afwerking nog wat spatters gemaakt met verdunde witte, én zwarte acryl verf.

Hier kan je zien hoe ik deze pagina's maak:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten