zaterdag, maart 09, 2024

Flowers kaart.

Het was even weer genieten om allerlei spullen op tafel te hebben liggen om dit kaartje te kunnen maken.
Tijdens het maken heb ik foto's gemaakt en ik denk dat het duidelijk is wat de stappen zijn geweest en met welke materialen... 
en van het laatste stukje komt deze achtergrond voor mijn kaart.
Deze acrylverf bevat veel pigment en is dus heel mooi goudkleurig...
Met een stukje afgeknipte spons, breng ik deppend, de verf aan op het papier.
De potloden stempel ik op een stukje TISSUE papier,
en kleur ze in met Derwent Inktense potloden.
Op het palet breng ik potlood aan, en met water maak ik er 'aquarelverf' van 
en kleur de potloden met een penseel.
De grote bloem is 3x gestempeld op verschillende papieren
en ingekleurd op dezelfde manier als hierboven 👆 de potloden zijn gekleurd.
De bloem is -in lagen- uitgeknipt en op elkaar geplakt.
Deze kaart is 15 x 8 cm 'groot'.
Op de achterkant een potloodje geplakt en het woord -flowers- gestempeld.
Het is gemaakt voor de Maart-challenge: Masker/Stencil, bij @artjourneychallenge2.0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten