zondag, juli 31, 2022

Aan het werk in mijn Flower/Eco print Journal.


Het maken van deze Flower/Eco print Journal is een 'challenge' die ik volg 
waarbij verschillende gast artiesten les geven.
Hoe deze JOURNAL is gemaakt kan je in de vorige blogberichten zien:
→ https://csmaakt.blogspot.com/2022/07/flowereco-print-journal-niet-meer-blanco.html
→ https://csmaakt.blogspot.com/2022/07/flowereco-print-journal-nog-onbewerkt.html
Hier ben ik de 'Floral Boho page' aan het maken geïnspireerd door @camilagarciaart.
De bloemen die ik hier getekend heb zijn Hortensia's.  
De inspiratie van Camila heb ik uitgewerkt door kantpapier op te plakken 
en de uitgeknipte bloemen heb ik van boekpapier gemaakt.
Dit is gemaakt op de cover van mijn Journal.
En hier is mijn cover helemaal af.
Als laatste heb ik de Hortensia's afgedekt met een laagje glans lak.

En hieronder is de 2e les en die werd gegeven door @susanneranders van @mitkrearum.
Flower doodle inspired by nature.
Ergens in de Journal heb ik deze les uitgewerkt op een envelop.
Het gele bloemetje is de Coreopsis en de grote paarse is de Hibiscus.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten