woensdag, maart 09, 2022

Art Journal pagina - Paars.

Deze Art Journal pagina is de laatste, nummer 20 van de inmiddels al afgelopen challenge waar ik aan mee deed.
Ik liep wat achter, maar ik wilde graag alle PROMPTS maken.
Ze liggen nu allemaal tussen de bladzijden van een dik boek om wat gladder te worden.
Zodra ik de tijd er voor heb, ga ik ze op 1 of andere manier inbinden...
De prompts voor deze pagina zijn:
1.Kleur -Paars. 2.Vorm -Zig Zag. 
3.Product -Tekst uit een tijdschrift. 
4.Techniek -Verf/schilder zwarte cirkels.
Ze zijn alle 4 verwerkt op deze pagina.

En dan hieronder nog even vanaf het begin, de
stukjes tekst uit een tijdschrift zijn opgeplakt.
Daarbij nog stukjes papier met ronde vormen opgeplakt.
Daar bovenop zijn dotjes acryl verf gedaan en deze met een schrapertje over het papier uitgesmeerd.
Voor de Zigzag heb ik een naald en draad gebruikt zoals hieronder is te zien.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten