zondag, januari 23, 2022

Rood in mijn Rainbowdays Art Journal.

De uitdaging van deze pagina is Rood.

Hoe deze pagina tot stand is gekomen kan je hieronder zien.
Op FB had Janet Blaauw de 'glaasjes techniek' laten zien en dat is het papier links boven.
Op een wit vel papier heb ik 3 glaasjes met de bovenkant van het glas op het papier gezet.
Daaromheen met een kwast de rode inkt gesmeerd.
Op het boekpapier heb ik de restjes rode inkt gedaan.
De glaasjes heb ik er af gehaald toen de inkt nog nat was en in deze natte inkt
heb ik stempeltje gelegd en op het papier her en der afgedrukt.
Stempel is van het merk Prima Marketing. 
Daarna is deze pagina bewerkt met dit stencil van Pronty - Leaf,
met rode inkt en een blendingtool.
Op dat boekpapier heb ik stempel id-355 van ABstudio gestempeld en uitgeknipt en aan de pagina gehangen met rood touw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten