zaterdag, december 11, 2021

Nacht/Night kaart met Art Journey stempels.

Bij Art Journey is deze maand de challenge: Nacht/Night.
Het is de bedoeling dat je met stempels van Art Journey werkt en voor deze kaart heb ik de volgende stempel sets gebruikt:
- Houses Towers, - To the moon and back, - Doily big.
Maar ik ben begonnen met een stukje aquarel papier en aquarel verf met en zonder glans.
Hieronder heb ik geprobeerd om een beetje van die glans te vangen op de foto...
Op een ander papier heb ik de grote Doily gestempeld en met goud embossing poeder bewerkt.
Het is net echt kant omdat deze embossing laag iets hoger is (zo mooi!).
Daarna heb ik de cirkel uitgesneden met een stansje waar 'de nacht' achter is geplakt met foam tape.
Het uitgesneden gedeelte is binnen in de kaart geplakt.
De voorkant is gekleurd met Versafine clair inkt, Twilight, Monarch en Warm breeze
en met deze kleuren heb ik de tekst heel licht gestempeld langs de rand.
En de tekst links onder de afbeelding is in zwart gestempeld waar ik nog met een glaze pen de letters over heb getrokken.
Omdat het nacht is zijn de lichten bij de meeste mensen in de straat uit 😏

 

2 opmerkingen:

  1. Wauwww, wat mooi. Ik vind dit echt een kunstwerkje Sabine. Die doily is al een hele mooie stempel maar door de embossing komt hij nog meer tot leven. Ook "de nacht" heb je erg mooi gemaakt, die huizen lijken wel van email.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Miranda voor je reactie. Die Doily is echt heel mooi, het is net een echt kantje.
    Het randje met huizen heb ik gestempeld en met clear embossing (op de natte inkt) bewerkt.
    Daarna ingekleurd. Ik vind de 'shimmer' altijd zo mooi maar dat is lastig om op de foto's te zetten.
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen