zaterdag, oktober 23, 2021

Mosaïc haken, Entrelac breien, van alles wat...

De laatste tijd heb ik de haaknaalden weer eens opgezocht want ik zag 
op You Tube -Mosaïc crochet- voorbij komen en dat vond ik zó mooi 💛

Het was best lastig om deze manier van haken onder de knie te krijgen 
maar door het haken, weer uithalen
en opnieuw beginnen is het volgens mij nu wel goed...😅
Het vierkantje ↑ en deze hieronder ↓ zijn beide klaar en de andere 3 zijn bijna klaar.
Hieronder zie je dat het hétzelfde patroon met andere kleuren, er heel anders uit ziet!
Het zijn voor mij nog 'oefen lapjes' en heb er verder nog geen bestemming voor.
Omdat het koude weer eraan komt kreeg ik nog het verzoek/bestelling om een sjaal te breien 
want de oude gebreide sjaal was versleten... 
Deze oude sjaal was ook door mij gemaakt -láng geleden-
en ik moest er even weer inkomen hoe te -Entrelac breien- 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten