donderdag, juni 17, 2021

'Slimline' kaart.

Voor deze Slimline kaart heb ik 3 stempel (lappen) gebruikt van 
Art Journey: Tulips, Big Flowers en To the moon and back. 
Deze maand is challenge#124 een Slimline kaart maken -klik hier voor de link
De maten van deze kaart is 3,5" x 8,5".
Op een witte kaart heb ik gestempeld met zwarte inkt 
en de stempelafdrukken zijn met clear embossingpoeder bewerkt. 
Het stempelen is met masking paper gedaan om diepte te maken.
Met deze inktjes (op een acrylblok en een kwastje) zijn de bloemen ingekleurd.
Omdat de achtergrond gekleurd werd en ik de bloemetjes op de achtergrond 
wit wilde houden heb ik ze bewerkt met drawing gum.
Dat zit in een stift en is heel gemakkelijk aan te brengen 
en aan het eind ook makkelijk te verwijderen!
Hieronder zie je dat de blaadjes blauw/grijs zijn 
en de achtergrond is gekleurd met links en rechts 2 verschillende tinten inkt (met kwastje).
En dan zie je hieronder dat ik het laagje gum eraf heb gewreven en zijn de bloemblaadjes mooi wit!
Binnenin de kaart de mooie tulp gestempeld met -Evergreen bough-.

2 opmerkingen:

  1. PRACHTIGE slimline kaart Sabina en je laat duidelijk zien hoe die drawing gum gebruikt moet worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel🌸
      Leuk spul dat gum en makkelijk aan te brengen met zo'n pen😃

      Verwijderen