vrijdag, maart 12, 2021

Hearts - Gelliprinting.

Met de Gelliplate en acrylverf zijn deze harten prints gemaakt.
In de lade lagen nog (merkloze) harten sjablonen en die heb ik voor de basis gebruikt.

Hieronder heb ik de afdruk bewerkt met stempels - Chatter Box.

Deze hieronder is eigenlijk alleen met een witte gelpen bewerkt en spetters.

En deze hieronder heb ik helemaal afgewerkt.
Met een zwarte stift het hart benadrukt en 
de mooie tekst die ik op Pinterest vond heb ik om het hart geschreven.
Diezelfde tekst heb ik met -de oude typemachine- op een gebruikt theezakje getypt. 
Als het over stardust gaat moeten er voor mijn gevoel glitters bij....😊
In het grote hart heb ik glitters uit een potje geplakt 
en met een glitter spuitbus heb ik hele papier bespoten.
Dat is lastig om op de foto weer te geven maar het glimt aan alle kanten 
😎


Geen opmerkingen:

Een reactie posten