donderdag, januari 21, 2021

Butterfly kisses - Zine.

Vandaag laat ik hier mijn Butterfly kisses - Zine zien.
(Een Zine maken is errrugh leuk om te doen...)
Voor deze Zine was ik geïnspireerd door de 1e bos tulpen van dit jaar! 
Deze tulpen kreeg ik van mijn man. 😊
Hieronder zie je de achterkant.
Hieronder is de Zine helemaal uitgevouwen.

En hieronder een aantal foto's gemaakt tijdens het maken van deze kleurrijke Butterfly kisses Zine.
Zoals je hier ziet heb ik 2 - A4 vellen, wit papier met acryl verf en mijn vingers, gekleurd.
1 van deze vellen heb ik voor jou ingescand en 

Hieronder zie je dat de vlinders gestempeld zijn op een print in A5 formaat.
Het leuke is dus; dat het in elk gewenst formaat uitgeprint kan worden.
De uitgeknipte vlinders krijgen een lak laagje met iridescent vernis.

De vlinders die ik gebruikt heb zijn van Studio light - Art by Marlene stempel nr.49.
Acryl verf.
Witte en zwarte pen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten