donderdag, oktober 15, 2020

Labels/tags - Doodle met witte gel pen.

Omdat dit nu wel heel erg veel voorbij komt op de 'digitale highway' 
heb ik het ook maar eens geprobeerd!
Doodle met een sjabloon en een witte gel pen!
En wat is dat leuk om te doen.
Voor deze kleine labeltjes heb ik een deel van het sjabloon gebruikt.
Hierboven↑ is een deel van: MASKJL02 van #StudioLight.
Hieronder↓ is een deel van: Mandala leaves 470.715.622 van #Dutchdoobadoo.



Hieronder heb ik nog 2 labeltjes gemaakt met een stansje van #Studiolight.
Op en rondom, met de witte gelly roll pen van #Sakura, streepjes en stipjes gemaakt. 
-Doodle-

Die stansjes die hierboven zijn gebruikt zijn onderdeel van een grote stans.
Hieronder zie je die grote stans, het formaat van het papier is 14 x 28 cm.
Ik heb er een dubbele kaart/boekje van gemaakt, 
zwarte buitenkant met binnenin van Kraft papier nog een dubbele kaart.
 
Op die binnenste kaart heb ik weer het sjabloon van dutch doobadoo gebruikt met de witte gel pen.
De buitenkant is gesneden met de stans.

En hieronder nog even een labeltje gemaakt met een onderdeel van die grote stans.
Op het labeltje Doodles gemaakt met witte gel pen en een zwarte fine liner.
Morgen in een nieuw blogbericht o.a. deze label maar ook kleine kado kaartjes met pocket, gemaakt met dit stansje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten