woensdag, maart 11, 2020

Creatieve doe-dag.

Afgelopen Zaterdag stond ik met mijn kraampje -vol met eigengemaakte kado'tjes, boekjes, kaartjes etc- in de bibliotheek.
Daar was een Creatieve doe-dag met diverse kraampjes en er werden workshops gegeven; bloemschikken, kleien, stempelen... en nog meer.
De meisjes die in de bibliotheek kwamen konden prinsessen jurken aankrijgen en liepen rond in deze prachtige jurken.
Wat heb ik glunderende prinsesjes voorbij zien komen!😍
Het was een gezellige dag!

Dit zijn mijn voorbeeldboekjes van de workshop die ik vanaf nu geef.
Ze worden gemaakt met een leuke kleurtechniek.
Deze voorbeelden werden goed ontvangen en er waren een aantal enthousiaste dames die deze workshop gaan doen.
Leuk, ik heb er zin in en de pakketjes liggen al klaar 😊.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten