woensdag, augustus 08, 2018

Tasjes.

Vandaag wat lapjes stof opgezocht want de naaimachine stond toch op tafel. De jongens hadden gaten in broeken op ongewenste plekken, die zijn voorlopig weer gefikst...dat heb ik gisteren gedaan.
Vandaag dus even iets in het roze voor mijzelf.
Applicatie met de roos had ik nog liggen en heeft nu ook een bestemming gekregen.
Het patroon van het tasje komt van Pinterest. Had het opgeslagen om nog eens te gaan maken.
Het tasje is 16x16x7 cm. 
Er zouden lekker veel stempeltjes, sprayinkten of papiertjes in kunnen😉
Dat ga ik nog ontdekken, eerst maar de naaimachien opruimen...


Hart applicatie komt van een blouse die ik ooit droeg, dit is het eerste tasje en waarschijnlijk kan je het wel zien dat daar geen versteviging in zit.
De andere met de roos heb ik een dunne vlies in gestreken en het resultaat is net even mooier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten