maandag, juli 16, 2018

Sneeuwvlok...

 Ik had de opdracht van gisteravond gemist omdat ik een heerlijk stuk heb gewandeld in de zwoele zomer avond.
Wat was de maan een mooi streepje!
Moest wel lachen toen ik vanmorgen keek wat de opdracht was,
 moest zelfs even 2 keer kijken of ik het wel goed had gelezen zonder m'n leesbrilletje😎
hahaha: Sneeuwvlok...!!
 Vanmorgen eerst lekker genoten in de schaduw buiten in de tuin maar als snel scheen de zon er volop in.
Dus, naar binnen gegaan en -hup- sneeuwsterren- gemaakt!
 Heb een Galaxy achtergrond gemaakt met Distress ink, roze, groene en blauwe met daar overheen the Black soot. Heb dit op een stuk glans karton gemaakt, de kleur trok daar heel mooi in.
 De sterren zitten achter een bandje geschoven. Ik heb ze gemaakt van pergamano papier met embossing poeder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten