woensdag, april 25, 2018

Strepen met alcohol inkt.

Gisterochtend heb ik 'gespeeld' met de Gelli Plate. Heb voor het eerst met alcohol inkt op de gelli plate gewerkt en dat vond ik helemaal geweldig!
Om mee te kunnen doen met de challenge bij Art Journey heb ik deze strepen gemaakt.
De kleuren inkt zijn Citrus,Pool en Purple Twilight van 
Tim Holtz (alcohol ink).
 Met een witte acryl verf over deze alcohol inkten heb ik het geprint op kraftpapier.
De print heb ik maat gescheurd en op gekleurd kraftpapier geplakt.
 Hieronder zie je de binnenkant van de kaarten.
 En op de achterkant staat deze stempel onderop de kaart gestempeld.
 Hieronder dezelfde kaart maar toch net iets anders 😉
Hieronder foto's van de geprinte strepen toen het 
nog géén kaart was.

Brushes and pencils - Art Journey stempel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten