zondag, juni 11, 2017

kado envelopjes

Van een stapeltje Gelli prints heb ik deze envelopjes gemaakt.
4 verschillende 'flopjes' bij elkaar mét 
een etiketten/sticker velletje (ook 4 stuks).
Dit is een ander setje 'flopjes' van de voorkant... 
en hier zijn de 'flopjes' omgedraaid.
Helaas zijn deze hierboven nog niet voorzien van een stempeltje in het puntje van het flapje. 
Maar die zit er nu wel op hoor!

Hieronder zijn de 5 zakjes te zien die nu helemaal klaar zijn om naar de braderie te gaan.
Hier van dichtbij de 4 envelopjes mét etiketten/stickers in verpakking, 
 en dit is de andere kant van dit pakketje.

Hieronder nog even wat etiketten/stickervellen die ik aan het stempelen ben.
En hier is het stempelwerk klaar en heb ik stroken van 4 etiketten geknipt.
Ik heb nu méér etiketten dan enveloppen :)
Zaterdag 1 Juli van 13.00 - 17.00 uur is aan de Vecht
in Hoogeveen,braderie. 
Daar sta ik ook met een kraam en o.a. deze 5 kado envelopjes neem ik mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten