maandag, mei 16, 2016

alléén DieCuts, only DieCuts

Heb een tijdje terug meegedaan met een challenge.
Mijn kaart (klik) was de prijs winnende kaart !
Daarom mag ik nu meedoen als gastdesigner bij de challenge
die nu aan de gang is.
~leukleukleuk~
 
Deze kaart heb ik gemaakt.
De opdracht is: Maak een kaart met alleen papier en diecuts/stansen.
Dus géén stempels, inkt en/of andere embelishments.
 Om naar de site van Dutch Card lovers te gaan komt hier de directe link: -klik hier-
 
Heb voor deze challenge een soort pop up kaartje gemaakt.
De letters zijn bovenaan aan elkaar vast geplakt, en het kaartje kan heel makkelijk dicht.
Klap je het kaartje open, dan staat hello mooi recht op.
 
Verder nog hartjes, de bloemetjes en het sierrandje uit het mooie papier gesneden.
Het glimmende papier is brons van kleur, het is heel mooi glimmend!

Hieronder kan je zien dat het brons kleurige papier een beetje 3D-achtig ertussen is geplakt.

Ik heb het vreselijk gemist om niet te mogen stempelen, inkt of wat dan ook te mogen gebruiken... maar ben wel tevreden over de kaart...
Ik zou zeggen, doe mee met deze challenge (klik) en ervaar het zelf!
 Dit zijn de gebruikte materialen voor deze kaart,

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm geweldig, een topkaart op ons blog, nu mag je weer naar hartelust stempelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Margot! Haha, ...ben al weer aan het 'smeren' met verf, stempels etc😉

      Verwijderen