vrijdag, november 20, 2015

wintermarkt

In het woonzorgcentrum bij mij in de buurt
was afgelopen weekend een winterfair.
Daar wilde ik wel graag bij aanwezig zijn met mijn spulletjes,
 maar de tafels waren allemaal verhuurd.

Krijg ik op vrijdagmiddag! een telefoontje...
 dat ik op zaterdag (de volgende dag) tóch kon komen, als ik dat nog regelen...!
NOU... het was een héél geregel, en heb er tóch even met wat spulletjes gezeten.
Je mocht er exposeren, je hobby laten zien en/of verkopen.

... ook nog wat distress ink en papier in de tas gestopt.
Heb papier gekleurd met een blending tool, een grote stempel met water nat gemaakt,
en dat afgedrukt op het papier.

Helaas staat de vaas met de kerstballen, niet op de foto.
Jammer...



1 opmerking:

  1. Ziet er gezellig uit, zo alles bij elkaar!
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen