maandag, juli 13, 2015

Met border.

De opdracht is: maak een border/sierrand aan je kaart.
Hieronder mijn kaartje voor deze challenge.
Heb gestempeld, stansje, en rest papier verwerkt.
Hieronder laat ik zien hoe deze kaart is opgebouwd.
Het kader dat ik graag wilde, heb ik op een papiertje getekend
en uitgeknipt.
Het positief én het negatief wordt gebruikt!
Hier ligt het middenstuk op het kaartje.
Dus het randje is weg.
Met een rand stempel 2 banen gestempeld.
Dan haal je het papiertje/masker, wat in het midden ligt; weg.
Hieronder ligt nu het randje als masker op het kaartje.
Met een stempel en inkt het middenstuk opgevuld
met afdrukjes.
En dan... ziet het kaartje er ZO uit:
 Het kaartje heb ik af gemaakt met een restpapiertje,
op de andere 2 randen is dat een beetje in vorm geknipt en opgeplakt.
De vlinder uitgeknipt en opgeplakt.
2 kleine stukje washi tape, en voilà.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten