dinsdag, mei 06, 2014

sew lovely, hoe...

Deze kaart heb ik gisteren geplaatst
en vandaag laat ik zien hoe ik het gemaakt heb.

op wit papier heel licht kleur aangebracht met pan pastell

hier links zie je de achtergrond als het klaar is.
Op die lichte achtergrond heb ik met versamark inkt,
de stempel (in het midden) gezet.
Daarna weer met pan pastell eroverheen zodat de kleur
blijft zitten waar die versamark inkt zit.

volgens mij heet dit de 'kissing' techniek...
de stempel beïnkten,
daarna afdrukken op een stempel met veel patroon

dit blijft dan achter....

maar je drukt toch de siliconen stempel af op papier!

als afwerking heb ik de naaimachine met glossy accents bewerkt.

De scharen heb ik gestempeld met versamark inkt
en daar metallic platinum sparkle - wow embossing poeder overheen.



broken china distress paint



ik hoop dat dit een beetje laat zien hoe deze kaart op is gebouwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten