donderdag, februari 27, 2014

garen 'tasje'

Elk jaar maak ik een quilt omdat ik naar een quiltclub ga.
Dat doe ik al ruim 10 jaar
en de uitdaging voor mij is; 
dat ik elk jaar een quilt maak met een andere techniek.
Op mijn verlanglijstje staat een quilt met applicatie techniek;
appliceren met de hand!

Op de handwerkbeurs in Zwolle heb ik (alvast) een klos garen gekocht
dat schijnt prima te werken bij het appliceren met de hand....!
Zal ik het doen, zal ik het niet doen....... tóch gekocht!
Op deze klos zit 2500 meter garen 
én het is toch wel wat duurder 
dan een gemiddeld ander klosje garen.....

Dus nu ben ik in het bezit van dit dure klosje garen,
maar dat kan niet zómaar in de etui gestopt worden 
bij de snijmessen, scharen, meetlint etc.
Dus, en, want.

Nu wil het toevallig zo zijn dat ik op Pinterest dit idee
tegen kwam...
het moest zo zijn
want ik was daar niet naar op zoek.
In het bezit zijn van die klos, het idee toevallig tegen komen,
staat gelijk aan 1 + 1.



éénvoudig maar hélemaal goed

1 opmerking:

  1. Geen klosje in Nederland dat zo mooi opgeborgen kan worden, denk ik!!! Leuk én mooi!

    BeantwoordenVerwijderen