maandag, november 04, 2013

...met belletje

jémig, WAT een regen vandaag!
Gisteren het natuurgeweld van een windhoos in Nederland,
op meerdere plaatsen zelfs,
en ik zag op de berichten een witte snelweg door hagel!
 
Wij hebben jaren geleden een downburst meegemaakt,
bomen omver, daken eraf, straten en gebouwen vol met water,
je kan het NIET bevatten wat in een aantal minuten kan gebeuren!
 
vandaag plaats ik {weer} een kerst kaart.
Als ik met de cuttlebug bezig ben... doe ik dat niet voor 1 kaart.
Allerlei papier en stencils gaan er dan doorheen.
Er ligt dus nog wat op een stapeltje, en daar maak ik
tussendoor weer wat van.
deze heeft een belletje eraan, maakt een gezellig geluidje





het witte papier is met een embossing folder bewerkt
 
dit is op een bewerkt stuk papier geplakt,
het patroon loopt door op de achterkant.
Achterop nog een stempel van een ster gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten