dinsdag, oktober 29, 2013

de dag na de storm

dat was gisteren wel een heftige storm!
 
Vanavond voor het avondeten, even een 'frisse' neus gehaald.
De achterdeur uit, en de voordeur weer in. 
Dat is even een heerlijk rondje.
Gelukkig is de schade bij de achterburen beperkt tot het schuurtje,
het huis lijkt geen schade te hebben.
 

 
 

en dan een klein stukje door, staan deze paddenstoelen!
Ik had ze vanmorgen toen ik erlangs fietste al zien staan...

misschien eens uitzoeken wat dit nu precies is,
 het lijkt wel...... champignon ...?
ik heb niet de behoefte om ze te plukken, ik kijk er graag naar!
 Je kan toch mooie dingen in de natuur tegen komen.

met de avondzon op de boom is het wel een plaatje.
 
Op het moment regent het stevig
en is het buiten al donker.
 Vanavond is mijn quiltavond met een quiltvriendin.
Er komt al een beetje vorm aan de quilt van dit seizoen,
zal binnenkort wat laten zien.
Een fijne avond toegewenst.



1 opmerking:

  1. Wat een storm was dat ! En wat is er veel omgewaaid .
    mooie impressie heb je er van gemakkt Sabine .

    BeantwoordenVerwijderen