woensdag, september 04, 2013

boekje deel 2

hier komt dan de rest van het boekje...
 
het papier van het boekje is goedkoop aquarelpapier
wat ik bewerkt heb met acryl verf en glimmermist
daarna op maat gescheurd
 

hier heb ik de punt van het blaadje uitgesneden en over de ticket geplakt

tekstachtergrond gestempeld en daarop weer een 4kantje geplakt
deze is net zo gemaakt als in het bericht van gisteren
 
de oude naaimachine op tafel is uitgeknipt en heeft glossy accents als afwerking

de stempel van de klosjes heb ik op vloeipapier gestempeld
dit heb ik op de bladzijde geplakt
daarover het kaartje dat, net als het 4kantje, met panpastel is bewerkt

daarna nog weer een stempel geplaatst

 

een paars papiertje door de cuttle bug met een embossing mal,
deze is bewerkt met pan pastel,
stempel in het midden, en tekststempel als achtergrond

 
 
 
stempelwerk met ticket

panpastel kaartje, magic fibers en stempelwerk

dit is de achterkant van het boekje
 
 

1 opmerking:

  1. mooi boekje! daar moet ik me ook maar eens een keertje aan wagen!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen